Läslusen Ellen

Sitter och läser min bok, och vill helt enkelt inte sluta läsa den. Haha! Men det är ju bra. Eftersom att det troligtvis kommer ta ett tag för mig att komma igenom den. De ända så tjocka böckerna jag har läsat är Harry Potter-böckerna, och dom har det tagit månader innan jag varit färdig med dom. För då har jag lixom läst flera böcker emellan. Alltså att jag tog en paus med Harry Potter-böckerna och läste en annan bok, och sedan fortsatte på Harry Potter igen.


Lekte med webcam. Hej nyvaken! :)

På tal om Harry Potter. Gissa vem som ska gå på premiären av den idag med en viss Julia Medina, och en viss Frida Janson? Jo, jag! :D Haha, det ska bli så kul! Och det bästa av allt: Jag behöver inte betala något, för det är min födelsedagspresent ifrån tjejerna! Man tackar, man tackar! :)


Nu ska jag fortsätta läsa min bok. Hej då!


Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

Är boken bra? ^^

2009-07-15 @ 12:31:59
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0