Mina fötter värker!

Igår var jag, Julia och Linda, tillsammans med Lindas kompisar Kajsa, Andrea & Sofia på Fallens dagar i Trollhättan. Vi tänkte ta bussen från centralen lite innan 3, men missade den för att vi inte hittade busshållplatsen! Haha! Så vi fick sätta oss på kampenhof och käka McDonaldsmat. Sen åkte vi buss till Trollhättan vid 17-tiden, och kollade lite bland stånden.
På kvällen gick vi till Folkets park och spenderade hela kvällen där. Några av artisterna var bra, andra inte. När väl "Dead by april" (dom uppträdde sist, kl.23.00) hade hur mycket folk som helst kommit. Under Medinas spelning precis innan började folk att bråka. Men iallafall, när DBA spelade, så hade jag ont i magen, och mådde riktigt dåligt, så jag satt utanför själv i ungefär 1 ½ timme. Det regnade...

Mina fötter var pissevåta hela dagen, så mina fötter värker verkligen idag.
Vi åkte ifrån Thn typ halv 3 på natten, och hade sån jäkla tur att vi hann med sista nattbussen hem, för annars hade vi fått gå hem eller vänta till typ 6. Så jag kom hem lite efter 3, sen satt jag och prata med mamma fram till halv 5, och somna inte förens efter 5 någon gång, för jag var så himla pigg (kan bero på att jag drack energidryck hela dagen). Vaknade vid 1 idag. Härligt med sommarlov! ;)

Kommentarer
Postat av: Frida<3

förlåt för att jag inte svarade på ditt desperata sms men jag hade inte i mitt sim-kort i mobilen, malins mobil hade dött så hon satte i sitt sim-kort i min mobil :O stackars ellen<3333

2009-07-20 @ 12:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0