So you think you can dance?

Någon mer än jag som följer "So yout think you can dance?" på kanal5? Gaah, jag älskar det programmet! Jag blir så himla glad av det, och får sån himlans danslust! Nästan så att jag vill börja dansa igen! Galet...
Mina favoriter är Evan Kasprzak och Phillip Chbeeb tror jag. Kanske även Brandon Bryant. Haha, bara killar ju! Men jag har inte hunnit skaffa någon tjejfavorit ännu om jag ska vara ärlig. Ingen som sticker ut så som dom här killarna gör.


Evan Kasprzak

Brandon Bryant

Philip Chbeeb

Bilder: kanal5.se

Har föresten börjat läsa på en bok som mamma fick av min moster när hon låg på sjukhuset. Katedralen vid havet heter den, och utspelar sig i Barcelona på 1300-talet. Hittils är den riktigt bra (började läsa igår kväll, och är på sidan 100 typ), men vi får väl se om jag läser ut hela. Den är nämligen närmare 700 sidor lång, och ser ut som värsta tegelstenen. Haha! Men om jag läser ut den lovar jag att göra en recention på den! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0