Vart tog alla vägen?

Hej!
Nu sitter jag och lyssnar på "A fine Frenzy" på Spotify och förbereder mig på en dag full av slappande. Haha, fast jag borde inte behöva förbereda mig för nnågot sånt, jag är ju ganska van liksom.
Fjorden lockar absolut inget idag, men jag kanske åker ner dit vid 18-tiden sen med Julia. Får väl se hur dagen blir lixom.

Jag har lust att spela My sims nu, så jag ska väl göra det. För det finns ju inget annat att göra just nu. Jag är så GRYMT uttråkad av sommarlovet! Eftersom att jag aldrig gör något...
Men så blir det ju när man inte många vänner har :) Skulle väl iochförsej träffa Victoria någon dag, men så är hon bortrest, och så är jag bortrest och så går det aldrig ihop sig. Jag är en sån person som vill ha saker planerat också. Inte direkt någon spontan person om man säger så ...

Puss!


Det blir en liten bild på mormor och hennes voffsing Banjo idag :)

Kommentarer
Postat av: victoria

JAG ÄR HEMMA ELLEN ! ;D

2009-07-26 @ 20:31:11
URL: http://victoriaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0