Fredag, 090605

Idag var det skola igen. Jädrig segt må jag säga. Varför behöver vi ens gå i skolan om betygen redan är satta?! Vi gör INGENTING på NÅGON lektion. Mest bara film,film,film. Inte för att man klagar på det, men jag hade hellre varit hemma. Men iochförsej så är det bara en vecka kvar, sen SLUTAR JAG NIAN! :D AAAAH, FATTA?! Herregud vad nian har gått fort! Och klassen, kommer sakna vissa personer som tusan. Det kommer bli tomt till hösten! Jag lovar att dom flesta tjejerna i klassen kommer grina på fredag.
Och en jätterolig sak hände idag, som gjorde att jag blev på väldigt bra humör. Jag fick reda på av min mattelärare att jag kommer få MVG i matte! YIPPIE! :D Jag var så jädrans osäker på betyget i matte alltså. Lika osäker som jag var till engelskan. Jag trodde att jag skulle få VG i båda ämnena, och nu har jag MVG i båda! :D Jag är G-L-A-D!

Direkt efter skolan så åkte jag, mamma och pappa iväg till IKEA. Jag fick shoppa loss bland alla förvaringslådor och sånt :P Och eftersom att jag beställt klasskortet som vi tog i onsdags så köpte jag en ram som jag tänkte pimpa :) Det ska bli kul.
Köpte även en ny lampa till sängen. En stor som står på golvet, och så köpte jag en skärm till den också, en brun som är alldeles luden. Mmmm... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0