Äntligen fredag!

Det är så skönt att det äntligen är fredag. På ett sätt känns det som att veckan har gått väldigt fort, men när jag tänker på när vi var i ishallen, så känns det som evigheter sen! :O
Skolan idag var lika trist  som alla andra fredagar, och alla andra skoldagar över huvudtaget!  Fick tillbaka matteproven, VG+. Har väl fått bättre på matteprov, men jag blev så himla stressad när vi hade provet, för det var ganska långt, typ 30 frågor, och när det var 15 minuter kvar (av 60) så var jag typ på fråga 17 eller något. Så jag blev jättestressad och kunde inte koncentrera mig ordentligt på de sista frågorna. Efteråt säger våran mattelärare att han inte räknade med att någon skulle klara 30 frågor på 60 minuter. Men DAAAH!! Varför göra så många frågor om han inte visste att ingen skull ehinna göra dom sista?! Men, men VG+ är inget att klaga över ;)

Just nu är jag väldigt glad :) Pappa har fixat min väska idag. Jag  vet inte om jag berättat så mycket om den, men jag köpte en väska med inbyggde högtalare på Camden Market i London. Det var bara det att den funka ungefär 1 minut, sen började sladdarna glappa. Men nu har pappa lödat ihop sladdarna och den funkar jättebra! :D Såg att Julia kommenterat att jag skulle lägga upp en bild på väskan, så det kan jag väl göra, måste bara hämta kameran och sladden...

-springer upp för trappan och hämtar kameran och sladden-






Så, där är min fina väska. La även upp bild på mina skor som jag köpte i London. Underbara! :D

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Ne fyfan va fräk väska ! Avensjuk =( <3

2009-03-07 @ 20:05:37
URL: http://jselstad.blogg.se/
Postat av: anna friberg

Fyfan va tuff väska asså, den måste ja kolla mera på :O! <3

2009-03-11 @ 18:48:49
URL: http://annafrajberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0