D-dagen

Hej hopp i galoshen (?) !

Idag är det en härlig studiedag. Jag älskar studiedagar! Speciellt när de hamnar på fredagar eller måndagar, för då blir det lixom en förlängd helg! :D
Idag blir det iallafall en D-dag. Jag ska förklara ;) Igår bad pappa mig att jag skulle diska idag. Sen måste jag duscha. Sen blir det säkert att sitta vid datan och framför tv:n. Sen ikväll är det träning :):

- Diska
- Duscha
Data
- Dega framför tv:n
- Drillträning
- Dega lite mer...

Riktigt härlig dag alltså ;D


Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej! Nu ligger äntligen Hello Kitty tangentbordet uppe på auktion i min blogg! Har fått hem det :) Ta en titt!

2009-03-23 @ 17:19:58
URL: http://xoxonicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0