It is ... onsdag

Yes yes! Today är det onsdag! Och we have had the nationella proven i engelska idag. Skrivdelen. Det gick nog ganska bra :)

Annars har det vart en riktig härlig onsdag. Slutade kl 2, som vi gör varje onsdag. Träffade Maria Hiding på bussen hem, riktigt trevligt :) Jättelänge sen jag var med henne! 

Haha, alltså, idag på skoltidningen så kollade jag runt lite på aftonbladet.se, och läste att en i project runway hade misshandlat sin pojkvän genom att kasta en katt på honom! Det lite tråkiga var att aftonbladet skrev att hon var en av finalisterna, det var ju inte så roligt att få reda på det när man följer programmet... Iallafall, när jag höll på att läsa artikeln kunde jag inte sluta tänka på vad hon och hennes pojkvän hette. Hon hette Kenley Collins och hennes pojkvän hette Zak Penley. Dom var förlovade (men hade ju självklart gjort slut nu), och tänk om hon skulle ta hans efternamn: Kenley Penley! HAHAHA! Alltså, jag kunde inte koncentrera mig resten av lektionen. Kenley Penley, haha.... xD
Ni kan läsa artikeln här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0