Klimatsmarta jag

Bestämde mig igår tillslut för att kolla på Wipeout, och fy fasiken va kul det var! Alltså, jag skratta så att jag höll på att kissa ner mig (som tur var hade jag gått på toa innan)! Lätt ett av mina nya favoritprogram! Och till er som inte såg det; missa det inte nästa vecka!

Idag var det skola som vanligt. På SOn har vi börjat med ett nytt projekt: Klimatet. Jag och Julia jobbar ihop och ska skriva om vad man kan göra för att vara mer klimatsmart :) Vi har även startat en blogg för detta :D http://gogreenuddevalla.blogg.se/, gå gärna in och kolla! :D
Jag och Julia har iallafall massa ideer för att folk ska bli mer klimatsmarta, och det är så roligt också! :D Jag har faktiskt bestämmt att jag ska tänga av min dator helt och hållet nu när jag stänger av den, alltså till och med stänga av den på den lilla orangea knappen :D Hur svårt kan det vara lixom att komma in i?!

Nu ska jag nog käka någonting, sen blir det drillträning :) Idag ska vi nog dansa lite discodans (to be continued...) ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0