Lyckliga lördag

Idag har jag varit på torp med Julia. Hon fick allt med mig ut dit för att kolla på EMD, haha! Fast jag åkte ju inte ut dit för att se på dom, utan för att shoppa! Och visst blev det shopping. Vi anlände med bussen lite innan 12, och gick sen runt och shoppa till kl 3. Fast vi åt ju faktiskt där emellan, på Briggen. Mmmh, grekisk sallad... :P
Kl 3 stanna vi upp med att shoppa lite grann eftersom att det var då EMD uppträdde. Men efter att dom uppträtt och Julia fått trängas med småtjejerna för att få någon bra bild, så fortsatte vi att gå runt i affärer lite grann.
Och visst gjorde jag slut på en del pengar :S Köpte en jättesöt klänningGina Trickot, som såg ut att vara ett röd/vitt randigt linne med svart skärp och vit kjol. Supergullig! :D Passar jätebra till skorna jag köpte igår :)
Köpte också vita leggins, bh och byxdressLindex. Byxdressen var assnygg. Tycker att sånna är jättefräcka, och leta efter en förra året kommer jag ihåg, men det hade inte riktigt slått igenom riktigt då. Men i år så! :D Nu finns dom typ överallt! Fast jag köpte en svart, med långa typ harlembyxor, och halterneck. Superfint! :D
Köpte även en grå, hög midjekjol Indiska. :)

Provad Kenza-jackan som jag kollade på igår, och den var faktiskt mycket snyggare på, än på galgen. Så den är alltså inte helt otänkbar längre ;) Hitta också ett par skor Bianco som jag blivit helt förälskad i! Jag tror att det är någon ny sjukdom jag har: Jag blir kär i massa skor! Hela tiden! Det är faktiskt lite jobbigt, efter som att alla skor jag blir "förälskad" i är högklackade, och för det första så orkar jag inte alls gå runt länge i så höga klackar. Och för det andra så blir jag så jädrans lång! Jag är lixom redan längre än många andra, och så när jag sätter på mig klackskor så blir jag ännu längre (ja, det är helt logiskt)! Åh, jag är olyckligt förälskad... :(

Kommentarer
Postat av: madde

åh, jag lider också av det .

vi är olyckligt förälskade i skor :(

<3

2009-03-22 @ 02:39:58
URL: http://lojander.blogg.se/
Postat av: annafriberg

hahahah, jag älskar med skor! vill ha nya nya nya hela tiden, men man köper inte utan går och dreglar över samma skor hela tiden! :O jobbigt är de!

2009-03-23 @ 00:17:37
URL: http://annafrajberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0