Nya saker på bloggen!

Ni som är inne och läser ofta kanske märker att jag har ändrat lite... Få se om jag kommer ihåg allt nu, har suttit ett tag och grejat med koder hit och koder dit, tills jag blev nöjd. Jag har tillexempelt fixat lite runt "Om mig" här bredvid. Skrivit in en liten text som man kan läsa direkt på sidan, istället för att klicka sig vidare genom bilden (fast man kan fortfarande klicka på min profilbild och få fram info) .
Har blivit medlem på bloglovin, där ni på något sätt kan prenumerera på min blogg. De tycker jag att ni ska göra! ;D
Så har jag också kommit på hur man ska göra för att få en text som avslut utan att behöva skriva det själv varenda gång. Kommer nog ta ett tag innan jag slutar skriva "Puss, hej / ellen :)", men jag ska försöka komma ihåg det.

Hoppas ni gillar min nya design, det gör iallafall jag! :D Tack tack  tack till bloggen designadinblogg.se, utan den hade jag aldrig kommit på hur man skulle göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0