Småsår på tungan och i halsen

Alltså, vissa personer på min skola är jädrigt korkade ibland! Idag var det en som kastade ett glas på en som satt och åt. Glaset splittrades i miljoner bitar, och flög åt alla håll! Och jag och några till satt på ett bord bredvid som glasbitarna flög ju bort mot oss. Först var vi lite osäkra på om vi skulle fortsätta äta (det kunde ju ligga glasbitar i maten) , men vi fortsatte ändå. Då fick Naimo (som satt mitt emot mig) en storglasbit i munnen och massa småglas också, så vi hade visst fått glas i maten! Självklart tappa man ju direkt matlusten! Åh, jag blir så irriterad på sånna personer som gör sånna saker utan att tänka på konsekvenserna! Varför slänga ett glas rakt på en person?! Ha?!
När jag kom ut ifrån matsalen (efter att ändå ha ätit lite till på min tallrik, och druckit upp min mjölk) kände jag hur jag hade massa småsårtungan och i halsen. Först trodde jag att jag bara inbilla mig, men jag har forfarande lite ont! >:O Åh, alltså, jävla idiot som slängde glaset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0