Lördag, 090516

Hallej halloj! :D

Idag har jag varit på stan och kollat på sambatåget som kulturskolan och studio 32 annordnat (?). Riktigt bra  var det! Julia var med och spela flöjt, och Emma och Pernilla var med och dansa. Hanna var också med, hon gick med High School Musical-teamet.
Efter att tåget var färdigt, gick jag och Julia till Köket och käka hamburgare. Sen gick vi till Bohusläns teater, eller Regionsteatern väst som det så fint heter. Kollade på Kulturskolan och Studio 32's uppsättning av High School Musical. Ganska bra. Jag och Julia gillade han där radio-killen starkt asså! ;D

Ska se om jag kanske kan bli medlem på youtube och lägga upp klipp ifrån sambatåget, eller så lägger jag bara upp bilderna här på bloggen x) Puss puss!


     
Min oerhört söta Voododocka som jag köpte på Decorate idag. Den heter Lotus Blade, och ska hjälpa än att bli stark, oberoende och självsäker. Jag älskar den! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0