Tisdag, 090512

Nu har jag inte varit duktig, dum dum Ellen! Har inte skrivit på bloggen sen i lördags. Inte bra! Men i söndags när jag skulle in och skriva så funka det inte att logga in... dumma blogg.se.
Och igår orkade jag bara inte sitta vid datorn. Ibland har man helt enkelt inte lust! Så därför blev det som det blev..

Idag hade vi nationellt prov i Biologi. Det var mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara. Fast jag har inte gjort den praktiska delen ännu, och jag hoppas att jag slipper den. Man ska typ testa om pulsen går upp snabbare om man löper i samma tempo hela tiden, eller om den går upp snabbare om man springer snabbt, sen vilar, springer snabbt, sen vilar osv. Tror jag iallafall :S Om jag fattat uppgiften rätt...

Ikväll är det Eurovision Song Contest. Vi hoppas väl ändå på att Malena går vidare till final, annars är det ju inte roligt att se den.
Och just det, om en vecka åker jag till Italien. :D Det klagar man inte på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0