Nästa hållplats...

Snart hoppar jag in i duschen, orkar inte duscha till morran(?). Kan man verkligen skriva "morran"? Det ser så konstigt ut. Och det blir inte bra om man skriver morgonen heller. ProbleEm!
Nä, men det är ju så att jag imorgon åker till Stockholm med mina kära föräldrar. Tåget går ifrån centralen i Uddevalla 05.40! Tidigt alltså. Så det blir att göra iordning allt ikväll och sedan bara gå som en zombie ut i bilen och åka till tåget imorgon.

Lite uppdateringar (eftersom att jag inte haft internet på typ 3-4 veckor): Vi har fått bärbara datorer i skolan, men dom är skiiiiit! Min vill verkligen inte samarbeta med mig, och det är inte roligt! Internetet funkar varken i skolan eller hemma på den, och jag kan inte öppna några mappar.

Nu blev jag plötsligt sugen på russin, men jag ska duscha, BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0