Muffins-mössa

Jag får ursäkta för det långa inlägget igår, jag kände mig lite sådär, var irriterad och trött och jag vet inte vad... Men ibland måste man bara skriva av sig sånt, få ut all sin ilska. Även fast det var långt ifrån all ilska jag har i min maffiga kropp ;)

Idag har ajg också mått lite sådär. Har känt mig RIKTIGT pms-ig! Har vart småsur och butter hela dagen, och inte alls öppen för skämt och stoj (?). Men jag kunde helt enkelt inte hjälpa det, en tjej måste helt enkelt få ha sånna här dagar.

Idag hade vi matteprov. Det gick bra. Det var lätt. Jag var typ den enda som tyckte så. Jag och Mimmi.


Nu ska jag sticka (inte gå någonstan utan faktiskt sticka med stickor och garn). Håller på med en mössa som ska se ut som en cupcake typ, mumsfillibabba. Kommer rapa hårbollar ett bra tag sen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0