Ännu ett år har gått

Hej hopp gummianka!
Idag är det sista året på 2010. Jisses, vad åren går fort när man har långtråkigt! Vad har jag gjort 2010? Året började med Egypten-resa, sen så gick det ett tag, jag var i skolan osv. På sommarlovet jobbade jag på näridrottsplatsen i 2½ vecka och sen for jag till Gotland med Julia. När jag kom hem därifrån fyllde jag 17, och lite senare åkte jag till Genarp och hälsade på Simone och träffa Madeleine.
Sen började skolan igen osv osv. Och nu är det 31 december. Och dagen ska först spenderas på Torp (hoppas hoppas hoppas att det inte är knökat med folk!) för jag ska få linser och köpa lite mat till ikväll. Sen ska jag hem, ner till stan och möta Annah för att se på fyrverkerierna och sen hem till mig och äta gott och trycka i oss godis och kolla på tv, haha! :D

Nä, nu måste jag göra mig iordning, bussen går snart... <3


Kommentarer
Postat av: annah

det känns som det här blir ett trevligt sätt att avsluta 2010 på :D

2010-12-31 @ 13:30:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0