Kaos på Sinclair

Första skoldagen avklarad!
Och jag är helt slut i huvudet, för hela dagen har kännts så himla krånglig! Börjar med att vi skulle ha Markus i MDK, så jag och Emma skulle gå och fråga han vilken sal vi skulle vara i. Då fick vi reda på att han var ledig idag! Då sa jag till läraren vi prata med:

"Men vi ska ha Markus nu..."
Läraren: "Vadå? Nu? Vilken tid?"
Jag: "Halv 10. (Då var klockan kvart över nio)"
Läraren: "Är du säker?"

Alltså, jag blir så grymt trött ibland på att ingen vuxen på hela skolan har koll på någonting!

Jag: "Ja, jag är säker. Jag skrev ut det nya schemat igår innan jag la mig"
Läraren: "Jaha... Ehm, jag får se på erat schema så att det verkligen stämmer?"

Hallå, varför skulle jag ljuga om en sån sak???!!!

Läraren: "Jaha, jag får väl ringa Markus då.."

Läraren ringde Markus, som var hemma, och bla bla bla. Det slutade iallafall med att vi hade Gustav (läraren jag pratade med) i MDK istället eftersom att Markus inte hann komma till skolan på 10 minuter.

Sen skulle vi vara i en sal som vi inte kunde komma åt eftersom att dom borrar i golvet. Vi frågade en av byggarbetarna om det var färdigt, men han sa att det var färdigt i slutet av februari. Medans lärarna visst hade fått mejl igår om att det var färdigt nu och att man kunde gå där.
KOMMUNIKATION, PEOPLE! KOMMUNIKATION!!!!!

Gaah! Lite andra småsaker idag var att vi var tvugna att äta på Agneberg och att vi hade en gammal gubbe ca 70 år i idrott. Tipp topp!


(Ursäkta det långa inlägget, kunde inte hjälpa det, haha!) Trots allt detta kaos, så har jag varit väldigt glad hela dagen. Har varit på toppenhumör helt enkelt! ;D

Kommentarer
Postat av: Frida J

hahah "kommunikation people" XD

2010-01-10 @ 16:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0