TÄVLING!

Go kväll!
Tog mig en sista titt inne på bloglovin innan läggdags, och märkte att Linda Blom hade lagt upp en tävling där man kunde vinna ett slags filter till systemkamera. Och vad hade inte passat bättre än lite tillbehör till min nya älskade lilla fotografering-manick, nu när jag ändå håller på och ska lära mig den (ska på "lär känna din kamera"-kurs på söndag :D)?



Tävlingen finns hittar man här. Om man vill köpa en sådan här lins, så finns det på tvspelsweb.se.
Det här filtret funkar ungefär som ett förstoringsglas, så man kan ta vackra närbilder. Om jag inte vinner tror jag bannimej att jag ska införskaffa ett sådant iallafall, verkar himla praktiskt!
Wish me luck! :D



Märkte nu att dom inte hade rätt storlek på det filtret... Typiskt! Men jag kanske kan vinna ett som inte är upp till 10 i close-up, utan lite sämre, vem vet ;D Jag har iallafall storlek 67mm på mitt objektiv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0