Sjuker

Usch vad jag mår dåligt! Är riktigt jäkla förskyld, och är hemma ifrån skolan idag. Huvudet värker, ögonen rinner, näsan är täppt, halsen värker (och allt hostande gör den inte bättre!) och mina bihålor känns som om dom kommer sprängas! Ajajaj!
Därför ligger jag nerbäddad i sängen hela dagen och lever för nässpray och bra filmer och annat sånt trams. Har hitills kollat på Ullared-programmet som visades i måndags (kollade på Biggest Loser i måndags istället för "Ullared") och Filip och Fredriks nya program "Lite sällskap". Sen har jag även kollat på "Lejonkungen 3" vilket är en av de mest underbara och roande filmer som finns. Nu hade jag tänkt kolla på några "Bring it on"-filmer, får väl se hur många jag hinner :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0