Snabbgenomgång av veckan

Åh, vad jag är duktig på att uppdatera min blogg känner jag... Haha! Men men, nu är jag här igen! Och glad och lycklig är jag också, för det är fredag! Överdoserar utropstecken gör jag också!    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   !

Sedan sist har det inte hänt så mycket, skolan har kommit igång på riktigt, jag har fått en ny mobil, som jag trodde var trasig fast den är nog inte det. Förklaring? Okej då. Det var så att batteriet tog slut hur fort som helst, på bara ett dygn utan att jag gjorde särskilt mycket med den. Men sedan kom jag på att det kan bero på internet var på hela tiden, och eftersom att min mejl och facebook ligger på typ "startsidan" så är den ju inne på internet hela tiden. Så nu har jag stänkt av internetet och batteriet har hållt i över två dygn! Utropstecken!!!!!!!!!! :D

Men som sagt, skolan har kommit igång, jag har börjat med flera nya ämnen t.ex. Samhällskunskap och Retorik. Retorik är ganska så kul, och jag hoppas att jag kan lära mig att tygla nervositeten som uppstår när allas blickar är på en och man ska hålla ett tal. Så vi har gjort massa övningar där vi ska prata inför folk och improvisera, vilket är riktigt kul! Iallafall efteråt när man är klar ;)

Och en annan sak, jag ska troligtvis blogga i Torp Magasinet! :D Såg en annons för det och skickade in en ansökan. Fick tillbaka igår att jag kan få vara med i nästnästa nummer. Woho!


Slänger in en bild på en helikopter bara för att jag är glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0