Börjar bli sjuk...

Igår var det riktigt trevligt borta hos mormor och morfar, med hela släkten. Fick sitta och hålla lille Erik ett tag. Han är så liten och söt, och sover HELA TIDEN. Sen gosade jag mycket med mormors hund Banjo också. Jag tror att han blev riktigt fäst vid mig. Så fort han kom nära mig satte han sig ner och ville bli klappad. Så söt är han!
Men självklart var ju typ alla i släkten lite förkylda igår, och imorse när jag vakna hade jag jätteont i halsen, näsan var igentäppt och huvudet värkte som bara den. Inte kul! Jag är sådär lite öm på skinnet också. Det har jag inga härliga minnen av, eller vad säger du Julia? xD
Men jag har iaf tagit en Ipren nu, så jag hoppas att den här jä*la huvudvärken snart går över...

Jag och mamma har bestämmt oss för att se på "Fanny och Alexander" på svt2 sedan. En 5 timmar lång film! Den är slut kl.19 när den börjar kl.14. Men vi får väl hoppas att den är bra.
Och så är det Körslaget idag också, det får man ju inte missa! HEJA UDDEVALLA! Jag tror inte att jag hade hejat på Erik Segerstedt om det inte hade varit för Uddevallas skull, men nu måste man ju ändå heja på honom! Det är ju för staden han gör det ju!

Ska gå upp och försöka få iordning på min tv nu, hade jag tänkt, innan kl.14, har bara 45 minuter på mig ungefär. Ha en trevlig annandag jul!
/ ellen :)

Kommentarer
Postat av: victoria

2 som gick på min skola förra året ska va me, yeeah (H) xd

2008-12-26 @ 14:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0