Fredag, mys! :D

Japp, äntligen är det fredag :) Tänkte att jag inte skulle skriva så mycket idag. Haha, få se om jag lyckas med de ;)

Idag började inte dagen så bra, första lektionen inställd. Jag vet, man borde inte klaga på inställd matte, men det var första lektionen och vi fick reda på det först när vi kom till skolan >:O Så istället för att börja 8.10, börja vi 9.15 -.- Så där gjorde man ju ingenting...
Sen var de vanlig skoldag.

Kolla,de blev inte så mycket. Och jag har ju faktiskt varenda dag denna veckan. Jag är riktigt stolt över mig själv.
Men jaja, orkar inte lägga upp någon sommarbild idag, men jag kan ju nämna att jag SAKNAR SOMMAREN!
Att det är värsta snö/slask-vädret ute gör de ju inte bättre. Iförsej så är det mysigt att sitta inne och kolla ut på de vita landskapen, men att gå runt ute och bli kall och pissevåt om fötter är inte alls mysigt. Jag fryser fortfarande, och det var typ 4 timmar sedan jag var utomhus sist.

Jag ger er ett tips, istället för att gå ut där det känns som en frys, sitt hemma och mys! ;)
/ ellen :)

14 DAGAR KVAR TILLS VI SLUTAR SKOLAN!
19 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0