Grinchen är SÅÅÅ gullig!

Satt och zappa mellan kanalerna på min lilla tv (de få kanalerna jag har), och så upptäckte jag att dom visade Grinchen på kanal 5. Den har jag inte sett på jättelänge! :D Kommer ihåg att jag brukar se den hemma hos Julia. :) Grinchen är så.. grön och så.. hårig x)
Det dåliga är att dom visar den dubbad till svenska. Men dom har säkert visat den på engelska någon annan dag, bara att jag missat det.
Men hallå? Hon lilla tjejen i Grinchen, är det hon i GossipGirl? Taylor Momsen eller vad hon heter? :O verkar så ^^

Idag blir det ingenting för lilla Ellen. Ska försöka behärska mig så att jag inte äter för mycket kola och knäck. Ska försöka iallafall.
/ ellen :)




2 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0