Ingen "mamma-docka"! >:(

Tjingeling! ;D

Tisdag idag. Fast de kändes som att det var tisdag igår, så de måste ju kännas som onsdag idag då ?
Började skoldagen med svenska. Vi håller på att skriva personliga brev och CV:n för att kunna söka sommarjobb sen. Det går inte bra för mig! Jag vet inte vart jag skulle kunna tänka mig att jobba någonstans. Iaf. Efter svenskan hade vi gympa. Jag och Julia började med att spela badminton, sen blev det lite volleyboll, innan vi satte oss för att kolla på när killarna spela fotboll och lyssna på Dr.Bombay xD Skitkul!
Lunch, engelska. Vi kollade på "tomteverkstan" eller vad den nu heter... Ni vet, den som gåt på julafton. Men det konstiga var att dom hade tagit bort "mamma"-dockan! Hur kan man ta bort den? "Say Mama. Mamma. Haha, no no no no. Say MAMA. Mama!" Man kan ju inte bara ta bort det!
Iaf så kom ingen lärare till våran So lektion, så vi satt utanför klassrummet i typ en halvtimma, sedan blev det KF-tid. Imorron haar vi både första och sista lektionen inställd! :D Yeay! Och idag hade vi sista lektionen, biologi, inställt. Sluta 13.30 instället för 14.55. :D

Ikväll blir det ugly betty på tv tror jag. Ugly betty går väl fortfarande? För alla program har massa säsongsavslutningar nu... Får väl ta och kolla i tv-tidningen.
Ha de gott!
/ ellen :)


3 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
8 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: frida

Fin blogg du har! =)

2008-12-16 @ 21:45:31
URL: http://fridahjoberg.blogg.se/
Postat av: frida

Fin blogg du har! =)

2008-12-16 @ 21:46:04
URL: http://fridahjoberg.blogg.se/
Postat av: frida

Fin blogg du har! =)

2008-12-16 @ 21:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0