Julbaknig.

Igår fick jag ett sånt där ryck och ville baka lite julkola och knäck.Så man drog igång, kastruller hit och kastruller dit. Men det blev bra tillslut. Kolan packade jag in i bakplåtspapper, och drog lite pakettråd (heter det verkligen så?!) runtom. Det tog...tid. Och kladdigt var det, men det blev iallafall bra. Som tur var. Tänk om det inte hade blivit bra, då hade jag f*n strypt mig själv eller något.

Idag, lördag, ska jag inte göra något. Får väl sitta hemma och sticka eller något. Eller måla kanske :) Igår kväll, när jag skulle lägga mig, fick jag något vision eller något, för jag fick sån lust att måla. Låg och måla till klockan 1 inatt xD Men jag hade sett på någons blogg igår, någon som mållade skitfint! På ett sådär lite speciellt sett. Så jag tänkte: "Så kan väl jag också måla?" Så jag satte igång. Det såg ju bra ut igår (utan glasögon också), men imorse (med glasögonen på) såg de inget speciellt ut. Får väl försöka mig på det idag igen.

Nu är det snart julafton, bara så ni vet ;)
/ ellen :)


4 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!




Kommentarer
Postat av: Agneta mamman

Kolorna och knäcken var goda, det kan jag intyga!

Fina små paket blev det oxå!

// kramar från mamma.

2008-12-20 @ 18:26:08
Postat av: Frida<3

presentsnöre ;) heter det

2008-12-22 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0