lite kort om juldagen...

Snart drar man väl troligen bort till mormor och morfar. Jag tror att några i släkten skulle träffas i ishallen och spela ishockey först, men det är ju inget som intreserar mig ;) Det är en sak jag tycker är konstig. Jag passar lixom inte in i familjen Laurell, för alla, och då menar jag alla, kan åka skridskor, har spelat hockey eller åker konståkning. Jag kan inte ens stå på ett par skridskor! Men dom är trevliga ändå ;)

Idag blev det tv-spel istället för frukost x) MarioKart är SÅÅ kul! Jag älskar det! Och jag börjar bli bra (tror jag iaf). Har redan samlat ihop 3 pokaler. Yippie! :D Haha!

Nä, nu ska jag gå och klä på mig. Fast jag vågar nästan inte gå upp på övervåningen, för pappa är där och jag tror han grejar med min tv eller med min nya telefon. Och han är inte precis glad, om jag säger så. Jag hör bara hur han bankar och slår. Usch och fy! Men jag får väl försöka smyga förbi och snabbt in i badrummet ;)
Ha en trevlig juldag, för det ska jag ;)
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0