Lusse lelle, lusse lelle, elva nätter före jul...

Glad Lucia allesammans (?) ! Eller God Lucia kanske... Hmmm.... "Grattis på lucia-dagen!". Eh, nä.

Iaf, idag är de lucia, inte för att jag kommer fira de på något speciellt sätt, men bara för att nämna det :)

Har nästan precis kommit hem ifrån Frida. Sov där inatt, eftersom att våra föräldrar var bortresta :) Igår satt vi typ framför tv.n hela tiden, åkte till ica med Fridas brorsa. Bla bla bla :)

Jag har inte så mkt att skriva idag. Slut på ideér om vad jag kan skriva. Sitter och chattar med Victoria på MSN om vad vi ska göra på nyår, eftersom att jag ska vara med henne då :D Yeey! De var väldigt längesedan jag träffa henne kan jag säga er :) Typ agusti eller något ... Fy katsiken.

Nu ska jag hitta på något annat, så tjingeling!
/ ellen :)


6 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
11 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0