Pingisproffset Ellen!

Hej svej på dig!
Idag var det torsdag, det innebär sovmmorgon! Fast de blev ju ändå inte jättemycket sovmorgon, gick upp halv 8. Duscha och lite sånt. Började med livskunskap när vi kom till skolan. De var jättekul, för vi fick skriva post-it-lappar med posetiva saker om varandra, och sedan sätta lappen på den personen det var till. :D Sen fick vi skriva till andra personer, vem som helst typ.
Av alla lappar jag fick stog det typ "snäll, glad, posetiv, fin stil" ja, något sånt. :)

Efter LK hade vi spanska. Fast vi fick sitta utanför klassrummet medans Elisabeth (min spanskalärare) tog in oss en och en och visa proven och prata om betygen. Jag fick VG (Elisabeth sa att jag var tredje bäst i klassen) på provet, och VG i betyg. Men jag ligger precis på gränsen till MVG. Så jag kommer förhoppningsvis få MVG till våren. :D Yippie!
Efter den lilla trevliga stunden var det lunch. Då gick jag och Julia till uppehållsrummet och spela pingis :P Haha, fan va vi suger (fast mest Julia). Hon sköt åt sidan hela tiden, tills vi blev utskällda av killarna som spela på bordet brevid xD
Sedan var det dags för EV-idrott. Vi skulle stå på händer och göra kullebyttor, men jag gjorde inget av det. Jag kan ju inte det! Har aldrig kunnat göra en kullebytta, och jag har klarat mig perfekt utan de, så varför ska jag lära mig det nu. Sedan spela vi svansleken igen -.- och de fem sista minuterna blev det innebandy. Tjejerna vann över killarna ;P
Sista lektionen för dagen var två timmars syslöjd. Och jag börjar faktiskt tro att jag kan bli färdig med den nästa vecka. Den MÅSTE vara färdig nästa vecka! Jag vill ju ha den på jul!

Men nu sitter jag iallafall här, och jag ska skriva låtordningen för imorgon på tallrikar. Herregud, det är lucia imorgon! :S
Jag som inte ens kan alla låtar utantill ännu! Hur ska de gå?? xO

De löser sig nog... förhoppningsvis.
/ ellen

8 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
13 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0