Spanskaprovet idag...

...Gick nog ganska bra! :) Tro det eller ej, även fast jag inte läste på så mycket igår. Fast jag läste ju en del imorse, men de behöver jag ju inte nämna ;) Men jag brukar alltid få precis under MVG på spanskaproven -.- Lite sådär, men man kan väl ändå nöja sig med ett starkt VG ;D

Efter spanskan var det lunch (men man var liksom inte hungrig eftersom att man precis ätit frukost.), som tur var det potatis- och purjolök-soppa, så man behövde inte äta så mycket. Sen hade jag gympa, och sedan två timmars syslöjd. Håller på att sy en klänning, värsta kompliserad (stavas de så?!) ! En ballongklänning med puff-ärmar -.- Usch vad jobbig den är! Men jag hoppas att jag hinner bli färdig innan jul, annars.... >:O

Men nu sitter jag här, lyssnar fortfarande på Timbuktu (a) Jag och mamma kanske drar ut till torp sedan, dom har något slags julöppet. Men de kommer säkert vara fullt med folk... Vi får se ;)

Imorron är de fredag, mys!
/ ellen


En liten bild från den underbara sommaren jag saknar!
BCN- 08

15 DAGAR KVAR TILLS SKOLAN SLUTAR!
20 DAGAR KVAR TILLS JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Janina

Åh, syr du en klänning? Gah, så kul! :) Av egen erfarenhet vet jag att det inte direkt är enkelt! Hoppas den blir fin :)<3

2008-12-04 @ 18:53:27
Postat av: Frida J

din gulakjol är så superdupersöt :D

2008-12-11 @ 21:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0