Fristudiedag!

Som jag skrev igår, så är det ingen skola idag. Istället har vi fått uppgifter att göra, och jag har gjort en uppgift hitills. Idrottsuppgiften faktiskt (tro det eller ej). Gick på Torp i 2 timmar. Aj aj på fötterna! :P
Men får väl kanske göra dom andra uppgifterna snart. En bilduppgift att man ska måla av något i naturen, och de borde jag ju kanske göra innan det blir mörkt...

Sen måste jag läsa ut min bok som jag läser i engelskan också. Och så har vi biologiprov på tisdag. Och SO-inlämning på onsdag :S Och SO:n har jag knappt börjat med. Inte bra Ellen, inte bra!

Men just för tillfället har jag inget mer att säga så,

hej svej levergryta / elleN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0