Jag är väl inte fjortis väl...?


Bara för att jag egentligen är blond och gillar min kamera så
oerhört mycket att jag hela tiden tar fram den och tar kort på
mig själv och att jag alltid gör konstiga, men enormt trevliga
miner framför den. :)

Tjenixen!

Vad tycks om mitt otroligt fina kort här ovan :) Ursäkta alla egobilder på bloggen, men jag har faktiskt inga andra intressanta bilder. Händer inte så mycket så det blir inte att man tar fram kameran.

Igår iallafall, så var jag (och typ alla andra nior i Uddevalla) på gymnasiemässa på Sinclair. Riktigt trevligt faktiskt. Jag och Julia sa innan att vi skulle köra en tävling om vem som kunde samla på sig mest gratis-prylar. Hon vann xD Jag orkade inte gå fram till varje bord, för då började dom ju prata med en, och prata om sitt program och försökte värva en till det. Och jag är ju VERKLIGEN inte intreserad av alla program. Långt ifrån. Men jag vet ändå inte ännu vad jag vill välja. Var flera program som jag blev mer intreserad av igår.
Jag har ju tänkt på media förut, och frisör. Frisör har jag ju velat bli sen jag var typ 5 år eller något. Men jag tror inte att jag kommer in där. Man måste ha JÄTTEBRA betyg, och det har inte jag. Har redan 2st g i slutbetyg :/ De är inte kul...
Så det får väl bli media. Eller något annat... BESLUTSÅNGEST!

Iallafall, denna veckan efter lovet har startat riktigt bra. Inga läxor på hela veckan, inga prov. Igår, var vi som sagt, på gymnasiemässa, och idag fick vi hoppa över lite av engelskan för att vi hade aulasamling. De var några politiker där också, och kolla på oss x) Och juste! Dom hade sånna där utmärkälser som dom delade ut till vissa, och jag fick en! :D
Jag och 6 stycken till fick. Fick gå upp och ställa mig mellan rektorerna och skaka hand med dom :)
Så här stog de på den:

"Till: Ellen Hasslöw 9a

Du upplevs som mycket lugn och stabil. Du är abitiös och
studiemotiverad och når därför framgång. Du uppfattas dessutom av
många som en mycket god kamrat.

Därför är Du ett mycket bra föredöme för Ramnerödsskolan."

Najs bajs! :D

Men nu ska jag gå och sticka lite mer på mina vantar. Om jag stickar nu, så blir jag säkert färdig imorron på syslöjden :D

Ha de gott, god natt och sov gott <3

/ elleN

Kommentarer
Postat av: victoria

Weeih, lika your blogg <3

2008-11-06 @ 21:13:41
Postat av: Anonym

hhahaha, frisör é mitt förstaval och sen é det media xDD sammmsamma ^_^

2008-11-08 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0