Hasslöv/w

Okej, jag har inte gått ut i köket ännu, men det kommer, jag lovar, snart! ;D

Jag har sett det förut och så, men alltså jag tycker att det är så himla roligt att det finns ett ställe i Sverige som är samma som mitt efternamn! Okej, förutom att jag stavar Hasslöw med W och det stället heter Hasslöv med V.

Hasslöv är iallafall en tätort i Laholms kommun i Hallands län. Folkmängden år 2005 var 242 personer xD Dom har haft ett fotbollslag som hette Hasslövs IS. Haha, det känns så kul att det finns ett ställe om heter så! Om man tillexempelt söker på Hasslöv på google, och kollar bilderna, så står det bildtexter som: "När jag var i Hasslöv..", "En buss i  Hasslöv..", "För att ta sig in i Hasslöv..." Haha! Åh, jag borde väl vara typ deras "hövding" då eller? ;)


Ellen Hasslöw, hövding av Hasslöv?

Kommentarer
Postat av: Medina

wow om du tycker de e häftit så ska du se var mitt namn finns! det finns en stad som heter Medina, ett band som heter Medina, på olika arabiska språk betyder det "Vacker stad". mitt namn e bra mycke coolare än ditt! och mitt andra namn finns de bara 5 som heter! (fick en liten flashback av Gabriel å Gauthier i parken XD)

2009-04-08 @ 11:31:19
URL: http://atouchofsweden.blogspot.com
Postat av: mariahiding

HAHAH du skulle vara en bra hövding:D



d finns faktiskt en by(håla) som heter Hiding(Y)

2009-04-12 @ 21:39:48
Postat av: Frida

du skulle väl bli prinsessa då eller? din pappa eller morfar...beror på vem som har hasslöw som efternamn :) bli hövding din mamma eller farmor blir höding...ina (hövdingina)och du blir prinsessa :)

2009-07-07 @ 12:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0