Måla egna wayfarers

Jag funderar på att köpa solglasögon med styrka, nu när solen börjar smyga fram bakom molnen. Har kollat på dom populära Ray Ban Wayfarer, tycker att dom är himlans snygga. Men jag läste för några månader sedan att Ray Ban skulle släppa ett kit med ett par vita Wayfarers och några färgpennor, så att man kan måla dom själva, hur man vill! :D Så jag tänkte att jag skulle kolla på Ray Ban's hemsida, för att se vad dom kostar och så, men hittar dom inte någonstans! Den står bara om dom i massa bloggar, men inga länkar eller något till vart man kan köpa dom!

Är det någon som vet vart man kan få tag på dom här?



Ray Ban Wayfarer Colorize Kit

Kommentarer
Postat av: madde

ser supercoola ut ! ;D <3

2009-04-07 @ 20:39:09
URL: http://lojander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0