Måndag, 090413

Oh, det är ju den 13:e idag. Få se, då är det... prick 3 månader tills jag fyller år! Haha, jag vet att det är lite barnsligt att räkna ner så, men då är det även 3 månader kvar tills det är mitt i sommaren, när det är som varmast och soligast! :D

Idag är det sista dagen på lovet. Lite tråkigt är det väl, men veckorna fram till sommarlovet kommer säkert gå jättefort! Sen har jag SLUTAT NIAN! Och till hösten börjar jag på GYMNASIET! Shit pommes! :S

För er som har Nikelodeon, så rekomenderar jag starkt att kolla på "Tak och jujumakten". Det är så himla kul, även fast det är ett barnprogram! Fast jag fattar inte hur barn kan tycka att detta är kul, jag tror ine dom ser/fattar det roliga i det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0