Tisdag, 090421

Hej hej hallååååå!
Läget där ute i stugorna? Själv är jag jättetrött, vet ej varför :/ Om ca 10 minuter börjar Ugly Betty, det missar ni väl inte? ;)

Dagen har varit precis som vanligt; jättetråkig skoldag.
Och så har jag ju varit trött hela dagen, så på biologin var jag SÅÅÅ nära på att somna när vi kollade på en film om växthuseffekten. Alltså, jag kunde inte hålla ögonen öppna! Jobbigt var det!

En sak som många av tjejerna (även några killar) snackat om idag i skolan är såklart att det kanske ska bli 18-årsgräns på solarium. Jag kunde inte bry mig mindre! Har aldrig solat i solarium, och fattar inte grejjen med det. Om man är solbränd på vintern är det ju inte lika speciellt när solen kommer fram på våren, och man märker det lilla sträcket där tröjbandet (?) har suttit. Så det så! ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej, det låter mumsigt! Tack f;r tipst!

2009-04-22 @ 15:26:29
URL: http://amandaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0