Torsdag, 090423

God kväll allihopa!
Hann inte skriva något igår, eftersom att direkt när jag kom hem ifrån skolan så var jag tvungen att göra ett födelsedagskort till min kusin, sen kom pappa hem och då åkte vi ner till polisstationen för att fixa med mitt pass. Jag kommer se helt sjuk ut på bilden xD
Sen åkte vi hem och hämta mamma, åkte direkt till mormor och morfar för att hämta dom och så åkte vi ner till Göteborg för 12-årskalas hos min kusin Klara.
Sen kom vi hem typ lite över 10 och då var jag så grymt trött (somna tillochmed lite i bilden på väg hem) att jag somna direkt.

Idag har det varit en riktgt härlig dag. Förutom det underbara vårvädret, så hade jag sovmorgon till kl. 10:20. Riktigt härligt att få sova enda till 9 :) Gick till skolan, hade spanska, sen lunch -.- Sen så hade vi matte nationella B-delen. Det gick allt bra, jag tyckte det var ganska lätt. Efter provet gick jag hem, svettades som en gris. xD

Nu har jag och mamma bakat Dumle-kakor, mumsfilibabba :P Men nu får jag sluta skriva, mamma vill ha datorn -.-

P.s. En liten 2-årig tjej igår, trodde att morfar var jultomten xD Det var riktigt gulligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0