Torsdag (Valborgmässoafton), 090430

Hej hopp flip-flop!
Då har man lite långledigt nu då, det är härligt! :D
Sovmorgon hade jag idag också, det klagar man inte på! Började inte förens 10.20. Har bara haft Spanska och Bild idag. På bilden håller jag på med en akvarell-bild, den ser helt sjuk ut x] Och jag är inte säker på om jag kommer att bli färdig med den, eftersom att jag typ bara har en gång kvar av bilden.
Efter bilden fick alla nior se på en film om en mopedolycka för några år sedan, och sedan fick vi sätta oss i halvklass och diskutera alkohol och att köra påverkad.

I eftermiddag/Kväll blir det att drilla i Margretegärdeparken, en tradition varje år på valborg. Det är känns så mysigt att stå och lyssna på när manskören, med män som är 80+ och sjunger hellre en bra. Då ÄR det Valborgsmässoafton! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0