God morgon! :D

God morgon allihopa!

Eller, tja... God eftermiddag kanske?
Jag är känner mig iallafall fortfarande lite nyvaken, även fast jag vaknade halv 11. Men jag gick inte ur sängen förens runt halv 1. Sen har jag inte gjort någonting. Har haft en jädrigt irriterande halsbränna enda sedan jag vakna, men har inte orkat göra något åt det. När jag sa det till mina föräldrar visade det sig att pappa också haft halsbränna hela natten och morgonen. Måste varit Thai-maten vi åt igår. Mysko...

Idag händer inget vad jag vet, halva dagen har ju liksom redan gått. Blir väl sims för min del antar jag, kul! :D
Imorgon ska jag till Götet med Julia. Hoppas vädret är bättre än idag, för nu regnar det :(

Nu ska jag starta Sims och sätta på mig min stora rosa mys-kofta. Bye!


En bild jag hittade i min mobil, jag för typ prick ett år sedan. Är jag lik mig? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0