Skrivsugen

Hej hopp, gummi-kamel!

Idag känner jag för att skriva. Vill skriva, skriva, skriva! Någon annan som någonsin kännt så? Jag vill bara skriva något, vad som helst! Började jobba lite på en MDK-text som jag tänkt göra färdigt till innan skolan börjar igen. Skrev typ 10 rader, men det var så himla trist! Så, okej, inte riktigt vad som helst. Inte något som har med skolan att göra.

Nu sitter jag och lyssnar på underbara Melissa Horn igen, mamma och pappa köpte skivan till mig igår, LYCKA! :D Hela förmiddagen har jag legat i sängen och kollat på "Two and a half men". Gav ju första säsongen till pappa i julklapp. Och jag ska vara ärlig, de första 3 avsnitten av serien har jag aldrig sett! Helt otroligt, det känns som att jag sett alla efter som dom visas om och om och om igen på tv hela tiden.






Igår var jag hemma hos Julia hela dagen. Först var det bara jag och hon, och då använde vi choklad-ansiktsmaskerna som jag fick av henne i julklapp, och så vaxade vi benen :D Och det gjorde inte särskilt ont. Fattar inte sådana som skriker så i tv-serier när dom vaxar benen. Visst, det är inte smärtfritt, men vad tror man när man drar ur massa hår ur hårsäckarna med hjälp av en kletig gegga?! Dumhuvuden...
Så nu kommer jag förhoppningsvis ha mjuka, lena ben i Egypten.
Fatta, igår var det privk två veckor kvar tills jag åker till Egypten. Det betyder att idag om två veckor ligger jag nere i värmen och steker. Det är ju verkligen frestande att tänka så när man kollar ut genom föntret och ser det snöbelagda landskapet utanför.

Men, tillbaka till igår (jag har så lätt för att tappa tråden i sådana här inlägg). Vid 6-tiden kom Niklas och Linnea. Vi gick till Ica och köpte bakingredienser gick hem till Julia igen för att baka. Men så var vi sugna på pizza så Niklas gick och köpte pizza medans vi tjejer satt hemma och kollade i skolkatalogen.
Efter pizzan kollade vi på Harry Potter 6 och alla "Special featrues" på filmen. Riktgit mysigt. Gick hem runt 1 inatt, haha!


Utsikten från mitt fönster ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0