No tomorrow

God morgon!

Idag har jag redan hunnit med en del. Eller, tja, det beror ju på hur man ser det. Jag har ätit frukost, tränat en halvtimma på Wii Fit, blev helt slut kan jag säga. Det kommer kännas imorron. Sen har jag duschat, och nu sitter jag här framför datan. Funderar på att städa mitt rum, pappa har tjatat på mig i månader att jag ska städa! Så man får väl helt enkelt ta tummen ur röven och göra en rejäl julröjning i rummet mitt. Kul...

Men som tur var så har jag ju Spotify, och jag har för tillfället fastnat för Orson. Speciellt "No tomorrow". Den är underbar! Får väl lyssna på den medan jag dansar runt med en sopkvast i rummet, haha!



Har föresten visst bestämmt med Julia att vi ska vaxa mina håriga ben innan jag åker till Egypten i januari. Spännande, för jag har aldrig vaxat NÅGOT, gör det ont? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0