Tha killah'

Har typ precis skällt ut min pappa och sitter och surar på mitt rum, inte kul! Men jag blir bara så JÄVLA irriterad på honom ibland. Nej, inte ibland. OFTA!

AAARRGGGGGGGH!!!!

Jaja, ska försöka komma över det. Snart...
Idag har Sara Nyman skuggat mig på media :) Och alla har börjat kalla mig för "mördaren". Bara för att Emma A fick smaka på min nougat igår, men hon var nötallergiker så hon kunde inte andas. Hon skrek plötsligt "Ellen! Jag får ingen luft!!" Vi fick gå till skolsyster och hon fick en massa tabletter, sen åkte hon hem. Så kom hon inte till skolan idag och hon svarade inte på sms så alla trodde att jag hade mördat henne! x) Därför är jag från och med nu "Mördaren"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0