Krönika-skrivande för min del

Kom för ett tag sen hem, hade skoltidning nu sista lektionen. Henrik (läraren) hade fixat så att jag kan publicera mina artiklar själv, utan att det går igenom honom först. :D Vet inte om dom andra i skoltidingen kan göra det, men jag tror inte det. Haha! :D Så jag skrev en krönika idag, om min språkresa :) Började skriva på den förra veckan, men när jag läste igenom den idag, så tyckte jag att den var så dålig så jag tog bort allt och skrev om xD Jag blir alltid så när jag väntar några dagar, ibland tillochmed några timmar, efter jag har skrivit något. Texten är inte bra då! Så nästa vecka när jag läser den så kommer jag säkert undra "Hur kunde jag skriva detta? Den suger ju!!"

Nu ska jag skriva en till krönika, fast den är inte till skoltidningen, utan det är en inlämning till svenskan. Men det är väl bäst att jag sätter igång, men först ska jag läsa "Hänt Bild" som ramla ner i brevlådan :P

Puss, hej
/ ellen :)

P.s. Läs min krönika om språkresan här.

Kommentarer
Postat av: Leia

Så roligt! =)

2009-02-04 @ 18:41:47
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: madde

Jättebra, ellen!

Verkligen, det var super!

Och Barcelona var precis som du beskriver, ett andra hem.;)=

Staden och vännerna man aldrig glömmer!

:D

2009-02-04 @ 22:00:40
URL: http://lojander.blogg.se/
Postat av: vican

krönikan var grym ! :)

2009-02-05 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0