Lite uppdateringar..

Nu har jag inte uppdaterat bloggen på över en vecka. Inte bra, Ellen. Inte bra!
Men det blir så nu när skolan börjar igen. Ska jag vara helt ärlig så har jag ens inte startat datorn denna veckan. Har bara inte orkat sitta vid den.

Men lite uppdateringar om veckan som gått för min del:
Vackan var ganska normal fram tills onsdagen, då jag inte mådde särsklit bra. Mådde illa och hade huvudvärk. Men jag stod ut med skolan hela onsdagen ändå! Fast bestämmde mig för att stanna hemma på torsdagen. Så så blev det. Låg hemma i  soffan och kolla på tv hela dagen, och sydde korsstygn xD Ska bli en jättefin tavla med 3 sjöbodar på :) Men den är kompiserad! Därför tar det sin tid. Var iallafall hemma i fredags också.

Igår (lördag) fyllde mamma år. Jag och pappa gav henne en jättefin present! :D En massage-dyna, eller vad det nu heter. Jättehärlig!
På kvällen åkte vi iväg till mammas tvillingbror Tomas (tro det eller ej, men dom fyller år på samma dag!). Där var det lite folk :) Klockan åtta kollade vi självklart på Körslaget. Och visst blev man lite besviken över att inte Erik Segerstedt med sin Uddevalla-kör vann, men jag tycker ändå att Hanna Hedlunds kör var värdiga vinnare.

Idag har jag vart bort till mormor och morfar, för denna härliga söndagen fyller morfar 79 år! :D Vi gick alltså bort till dom, och jag fick springa av mig lite medans jag lekte med mormors hund Banjo. Han snodde ju min vante, den busen! x)

Imorron börjar skolan igen. Man längtar ju SÅÅÅÅÅ -.- Nationella prov i svenska på tisdag och torsdag. Missade biologiprovet i fredags så jag vet inte när jag får göra det. Usch, det här kommer inte bli nån kul vecka...

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0