Team Erik på torget

Idag åkte jag och mamma ner till Uddevalla stad, och kollade på Team Erik (ifrån Körslaget) som uppträdde på torget. Jättemycket folk på stan! Kören var bra, men jag började frysa om fötterna, eftersom att jag bara hade på mig mina Converse-skor, och när vi började gå märkte jag att jag tappat känseln i mina fötter x) Vi gick iallafall till CitySpa och köpte ett mint-shampoo. Fast det var för män egentligen. Vad är det för skillnad på schampoo för män och för kvinnor?!
Vi gick iallafall till guldfynd också, och Kicks. Köpte saker till håret, en ny foundation till mig, och mamma köpte dagcreme till sig själv. Sen tog vi en liten fika på stan också.
Köpte även en "Glamour"-tidning på pressbyrån som jag tänkt ha med mig på torsdag när vi åker till London.



Nu ska jag göra lite blonda slingor i håret, skriver nog ett till inlägg sen :)

Puss, hej
/ ellen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0