Lilla Wilma och stora Thea

Idag har jag och mina föräldrar varit i Lyse hos min kusin Linn och hennes barn. Mitt kusinbarn Thea fyllde nämligen 5 år förra veckan, så vi fick ju komma dit för att fira henne. Sen har nämligen Linn fått ett till barn nyligen (alltså ett nytt kusinbarn till mig) som heter Vilma och är urgullig!

Det var iallafall jag som fick köpa presenterna till de små flickorna igår när jag och Julia var på torp. Till Vilma köpte jag en söt rutig klänning med matchande underbyxa på H&M, och till Thea blev det ett Disney-prinsessorna-spel ifrån BR :) Thea verkade gilla sin present, den innehöll ju liksom både små dockor föreställande disney-prinsessor och en tiara till henne själv.


Thea kollar in sitt Prinsess-spel.

Jag och mitt lilla nya kusinbarn Vilma.


Liten tjej med många konstiga miner.



Igår på torp köpte vi även present till Maria.B, och jag köpte mig en tröja som det stog "Scandinaviens do it better". Köpte mig en till skiva till min lilla skivsamling också: Mando Diao's nya, 'Give me fire'.

Kommentarer
Postat av: Medina

haha du hade rätt hon e en michelin gubbe!XD eller gumma :P

2009-06-29 @ 13:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0