Lördag, 090606

God morgon alla morgontrötta, och god förmiddag alla morgonpigga! Och glad nationaldag! :D
Vädret här ser lite sådär mulet ut, det är ju tråkigt. Eftersom att jag är drillflicka så är det ju en tradition varje år att drilla på Gustavsberg här i Uddevalla. Det brukar antingen vara stekhett ute, eller iskallt. Vi får väl hoppas på lite där mittemellan idag, och att det inte börjar regna på oss.

Men nu har jag precis vaknat, och funderar på om jag ska äta frukost. Mamma kommer säkert ändå tvinga i mig något, hon är så bra på det förstår du ;)
När jag vaknade, vaknade ur en dröm om att jag spelade The Sims, så just nu är jag grymt sugen på att spela det. Men det får väl bli efter gustavsberg. Till alla er andra sims-spelande nördar som läser min blogg, tyck synd om mig: Jag kan inte installera mina expansions-paket! x'O Så jag har bara själva "The sims 2", och det är inte lika roligt!!!

Nu ska jag äta frukost, men glöm inte: TYCK SYND OM MIG!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0