Måndag, 090608

Hej hej hallå allihopa! :D
Idag hade vi den roligaste mattelektionen någonsin! Jag har inte skrattat så mycket på länge!
Vi delades upp i två lag, och började lite tråkigt med att en ifrån varja lag ska göra en matteuppgift på tavlan. Men sen övertalade vi våran mattelärare att köra typ Picturnary (?), fast då bestämmde han istället att han skulle säga en musikgrupp till de i lagen som måla, så skulle dom måla något som fick oss andra att komma på vilken grupp, och så skulle vi sjunga en sång av dom. Jag skratta så jag grät! Jag kom inte på så många låtar, mest bara grupperna utan att komma på någon sång av dom. Jag sjöng däremot "Barbie girl" av Aqua, och så sjöng jag "Bohemian Raphsody" av Queen.
Annars har dagen flytit på. Såg färdigt på en dokumentär i SOn, "Bowling for Columbine". Det var jättebra! Lite seg emellanåt, men annars riktigt, riktigt bra! Borde ses!

Ikväll blir det grillning med drillen hemma hos Karin och Frida. Det ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0