Onsdag, 090610

Idag är jag så himla trött i huvudet. Gissa varför!
Jo, för att jag var uppe till halv 1 inatt och lekte med mormors hund Banjo. -.- Då undrar ni säkert; varför?
Jo, för att mormor ringde igår eftermiddag och sa att morfar var yr, och att hon skulle ringa på ambulans. Så mormor och morfar åkte iväg i ambulans till Näl, och vid 21-tiden gick mamma bort och hämtade Banjo. Så somnade han i knät på mamma när vi satt och kolla på tv, så han ville inte sova när vi skulle sova. Sen när mamma fick åkte iväg och hämta mormor på Näl lite efter 23-tiden, så började Banjo gråta. Så jag var tvungen att gosa med honom och sedan blev han leksugen, så vi hade dragkamp med pappas socka i typ en halvtimma. Sen lite efter 12 så blev han kissnödig, så jag var tvungen att gå ut i pjamas och tofflor, i spöregnet.

Idag har vi städat ur skåpen i skolan, och lämnat in nycklarna. Min nyckelring ser så ynklig ut :(




Min lilla inlämnade nyckel. Och mitt tomma skåp. Kommer sakna mitt lilla gröna skåp, 157 för alltid! :)

Kommentarer
Postat av: madde

Lämnade med in skåpsnyckeln idag , lite sorgigt faktist men samtidigt riktigt skönt!



men ja, vilken bra idé - det vill jag absolut om jag kan (:

2009-06-10 @ 15:41:44
URL: http://lojander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0