Onsdag, 090613

Alltså, jag är så himla trött! Jag vet inte varför, vi gör ju ingenting i skolan! Men när jag kom hem ifrån skolan så kollade jag på "Trollkaren från Oz" (som är ifrån 1939!!!), och jag somna! Som tur var så var det i slutet av filmen så jag missade inte så mycket, men ändå. Jag bara skulle sluta ögonen litegrann, och vakna av att mamma bjöd mig på morot.

Dagen har sett ut så här: Korttagning med klassen, "tankenötter" på matten, film, film, mat, film. Ja, vi har sett på film i 3 ämnen idag! På engelskan såg vi på Mr.Bean, vilket inte går att göra annat än älska. På SOn såg vi en jätteintressant dokumänter om USA, ochh deras vapen och om Columbine. Jag, och många andra i klassen tyckte att den var intressant , men vissa andra verkar som att dom aldrig kan hålla käften! GAAH, jag är så jävla irriterad på dom, se: Jag bryr mig inte ens om jag skriver svordomar här på bloggen! Dom satt och kunde inte hålla flabben under Mr.Bean också, och om man sa till dom käfta dom bara emot och lät ännu mer -.-
Det värsta är att eftersom att dom personerna verkligen inte bryr sig om några andra, så när vi skulle kolla på "Juno" på svenskan så blev dom sura när vi prata lite i introt, dom VILLE JU SE DEN FILMEN! Åh, dumma oss då som inte fattade att vi skulle vara tysta, hur kunde vi vara så korkade (lägg märke till ironin i min röst/text)! Dom vill ju SE filmen!
AAARGGGH!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0